.

Általános szolgáltatások, és díjak

2021. augusztus 1-től érvényes szolgáltatási díjak

A weboldalon feltüntetett szolgáltatások, és díjak a kihirdetés időpontjától érvényesek

 
 
A szoftver díja

A fizetési szofverek díja a választott szolgáltatási csomagtól függően (csináld magad, csináljuk együtt, megoldjuk helyetted) változik. Kérjük tekintse meg az adott szoftver adatlapját. A szoftverek és a szolgáltatások díja változhat, az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

Megrendelés

Társaságunk minden szoftver termékét kizárólag előzetes, díjmentes tesztelést követően értékesíti. Kérjük vegye Ön is igénybe a díjmentes tesztelés lehetőségét, és rendelje meg felelősen a szoftvert.

Számlázás

Társaságunk a Szerződési Feltételeiben meghatározottak szerint elektronikus formában kibocsátott, átutalásos számlát bocsát ki. A számla alanyi adómentes (AAM), tehát a számla nem tartalmaz visszaigényelhető ÁFA összeget.

 

Egyéb kérdésed van? Ha további kérdéseid vannak, lépj kapcsolatba velünk

 

Általános szolgáltatási, és tanácsadási díjak

Az online fizetési szoftverek integrációja és felhasználása kapcsán számos kérdés merülhet fel. Társaságunk munkatársai több mint ezer webáruháznak nyújtottak segítséget a fizetési szolgáltatások bevezetésével kapcsolatban. Vegye igénybe Ön is tanácsadási szolgáltatásainkat.

Szolgáltatás megnevezéseDíj
Rendszertervezés, szakértői tanácsadás20.000 Ft / óra (min. 1 óra)
Egyedi szoftverfejlesztés12.500 Ft / óra (min. 30 perc)
Általános terméktámogatás, éves támogatási szerződés nélkül (telefonon, és emailben)10.000 Ft / óra (min. 15 perc)
Általános óradíj (egyedileg nem meghatározott tevékenységekre)10.000 Ft / óra (min. 15 perc)
Személyes egyeztetés, tanácsadásVác 50 km-es körzetében, 25.000 Ft / alkalom + óradíj (min. 1 óra)
Ajánlatadás egyedi rendszerek fejlesztése eseténegyedi megbízás alapján, de min. 50.000 Ft (a fejlesztés díjába érvényesítjük)

Az óradíjas szolgáltatások esetében a minimum díj megfizetését követően, az általános szolgáltatások esetében elszámolás 15 perces egységekben történik.

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

Fizetési szoftvereinkhez kapcsolódó szolgáltatások

Törekszünk arra, hogy a fizetési szoftvereinket a lehető legegyszerűbb legyen telepíteni, de igény szerint ezt munkatársaink is elvégezhetik. Ha úgy érzi, hogy ezt nem tudja, vagy nem akarja Önállóan elvégezni, akkor bízza szakértő munkatársunkra.

Szolgáltatás megnevezéseDíj
30 napos díjmentes tesztelést lehetősége (30 nap)ingyenes, minden termékünk tartalmazza (max. 60 nap)
Fizetési szoftver telepítése az alábbi rendszerrel (SimplePay, Barion, OTP, CIB, K&H, B-Payment)10.000 Ft / weboldal (ha külön nincs jelölve a terméknél)
Fizetési szoftver telepítése az alábbi rendszerrel (Unicredit)15.000 Ft / weboldal (ha külön nincs jelölve a terméknél)
Egyéb fizetési szoftver telepítése, beállítása15.000 Ft / óra (min. 1 óra)
Fizetési szoftver frisstése, újra telepítése munkatársunk által (külön díj, ha nincs termékvásárlás)10.000 Ft / óra (min. 1 óra)
OpenSSL kulcs generálása az Unicredit bank rendszeréhez10.000 Ft / kulcs (egyedi teszt és éles kulcs generálása)
Szoftver frissítés (fő)verzió váltás miatt, ha önálló termék került kiadásra (pl. VirtueMart 2.x -> 3.x, OpenCart 2.x -> 3.x, stb.)25% százalék kedvezmény a teljes áru termékre (aktív terméktámogatási szerződés nélküli ügyfeleknek)
Szoftver frissítés (fő)verzió váltás miatt, ha önálló termék került kiadásra (pl. VirtueMart 2.x -> 3.x, OpenCart 2.x -> 3.x, stb.)50% százalék kedvezmény a teljes áru termékre (aktív terméktámogatási szerződéssel rendelkező ügyfeleknek)

A fizetési szoftverek díja 30 perc Általános terméktámogatást tartalmaz, amely emailben, vagy telefonon történik. A terméktámogatásnak nem része a szoftver telepítése, beállítása, vagy testreszabása. A további terméktámogatást 10.000 Ft / óra díjért biztosítjuk, 15 perces elszámolási egységekben számolva.

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

Kiegésztő szolgáltatások az egyedi fizetési keretrendszerhez

Szolgáltatás megnevezéseDíj
Befizetési formok beállítása5.000 Ft / form (egyszerű fizetési form, a minták alapján)
Befizetési formok egyedi fejlesztése10.000 Ft / óra (egyeztetés szükséges)
Megjelenés testreszabása, általános CSS formázás10.000 Ft (max. 1 óra, utána óradíjas elszámolás)
Elő-, és részletfizetési rendszer bevezetése, kiemelt tesztelése15.000 Ft (egyeztetés szükséges)
Bankkártya regisztrációs, és ellenőrzési rendszer bevezetése, kiemelt tesztelése15.000 Ft (egyeztetés szükséges)
Szamlazz.hu számlázási rendszer bevezetése, kiemelt tesztelés15.000 Ft (egyeztetés szükséges)
További fizetési szolgáltatók bevezetése, és tesztelése15.000 Ft / db (SimplePay, Barion, CIB, K&H, OTP)
Több elfogadóhely felvétele, és beállítása5.000 Ft / db (egyeztetés szükséges)
Integráció bármely API kapcsoattal rendelkező rendszerhez12.500 Ft / óra (kérje egyedi ajánlatunkat)
Tárhely szolgáltatás a szoftver üzemeltetéséhez10.000 Ft / év -től(külső partner szolgáltató)
Fejlesztő, és szoftver verzió szöveg kivétele a publikus oldalon50.000 Ft (egyeztetés szükséges)

A kiegésztő óradíjas szolgáltatások esetében a minimum díj megfizetését követően, a kiegészítő szolgáltatások esetében az elszámolás 15 perces egységekben történik.

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

Terméktámogatás, szoftver frissítés

Az online fizetési szoftverek egyszeri vételára a vásárlás napjától számított 3 hónapon keresztül tartalmazzák a program díjmentes frissítését, a bevezetéshez és a használathoz kapcsolódó technikai ügyfélszolgálatot. A terméktámogatásnak nem része a szoftver telepítése, beállítása, testreszabása, vagy a rendszer használatának oktatása.

Az érvényes termékszámmal (szoftver licensz kód) rendelkező ügyfeleink letölthetik az új fejlesztéseket tartalmazó programfrissítéseket és díjmentesen igénybe vehetik az e-mailben és telefonon egyaránt elérhető ügyfélszolgálati segítségnyújtást. A megvásárolt szoftver a díjmentes frissítési időszak lejárta után is korlátozások nélkül használható, azonban a program megfelelő működése érdekében mindenképpen javasolt a terméktámogatás és szotver frissítési szolgáltatás megvásárlása.

Szolgáltatás megnevezéseDíj
Kiemelt terméktámogatás (SLA)A szolgáltatás díja az egyedi igények szerint kerül meghatározásra.
Fizetési szoftver frissítése munkatársunk általóradíjas elszámolás, min. 2 óra (ha külön nincs jelölve a terméknél, 10.000 Ft / óra)
Terméktámogatás bővítés lejárat előtt (support renewal - lejárat előtt, +12 hónap)25% / termékkód (licensz)
Terméktámogatás bővítés lejárat után 180 napig(support extension - lejárat után, +12 hónap)50% / termékkód (licensz)
Terméktámogatás bővítés lejáratatot követő 181 naptól(support extension - lejárat után, +12 hónap)75% / termékkód (licensz)
Eseti terméktámogatás bővítés (support extension - lejárat után, +12 hónap)75% / termékkód (licensz)
Szoftver frissítés a terméktámogatással rendelező ügyfeleiknek, (fő)verzió váltás miatt, ha önálló termék került kiadásra (pl. VirtueMart 2.x -> 3.x, OpenCart 2.x -> 3.x, stb.)50% százalék kedvezmény a teljes áru termékre (aktív terméktámogatási szerződés esetén)

A szolgáltatás díjára vonatkozólag további kedvezmény nem érvényesíthető.

A fizetési szoftver frissítés további 12 hónapra történő meghosszabbításának díja a mindenkori aktuális árlista szerint, a szoftver listaára alapján kerül meghatározásra.

A terméktámogatás tartalma

  • Általános, és technikai ügyfélszolgálat
  • Szoftver frissítés (szoftver biztonsági- és egyéb frissítéseit tartalmazza)
  • Szolgáltatások kedvezményes igénybevétele
  • Ügyfélportál, online tudásbázis

FONTOS: a webáruházat kiszolgáló tárhelyek PHP verzió váltása miatt, szükséges lehet a kódolt banki kommunikációs fájlok cseréje, melyet a terméktámogatás idejétől függetlenül, minden társaságunk által támogatott PHP és ionCube verzióhoz esetben díjmentesen biztosítunk!

A terméktámogatásnak nem része a szoftver telepítése, beállítása, vagy egyedi módosítása.

A Transgate Network Kft. a piaci igényeket, és a technológiai változásokat figyelembe véve folyamatosan fejleszti szoftvereit. A szoftverek új verziójának elkészítését valós üzleti igények alapján, saját ütemtervünk alapján végezzük. A szoftver frisstés lehetősége nem minden kiadott (értékesített) szoftverhez biztosított és erre Társaságunk nem is kötelezhető.

A terméktámogatási, és szoftver frissítési szolgáltatásunkat kizárólag regisztrált fizetési szoftverek esetén tudjuk biztosítani. A regisztráció díjmentes.

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

Az értékesített fizetési szoftverek egyszeri, és éves díja

A fizetési szoftverek egyszeri és éves terméktámogatási díját nem befolyásolja, hogy Ön milyen fizetési szolgáltatóval kötött szerződést. A szoftverek és a szolgáltatások díja változhat. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

Szoftver megnevezéseEgyszeri díjÉves díj (25%) Éves díj (50%)
WooCommerce 2.x, 3.x, 4.x35.000 Ft8.750 Ft17.500 Ft
OpenCart 2.3, 3.x35.000 Ft8.750 Ft17.500 Ft
OpenCart 1.x (kivezetve)50.000 Ft12.500 Ft25.000 Ft
PrestaShop 1.6.x, 1.7.x35.000 Ft8.750 Ft17.500 Ft
VirtueMart 2.x, 3.x35.000 Ft8.750 Ft17.500 Ft
VirtueMart 1.x (kivezetve)50.000 Ft12.500 Ft25.500 Ft
WooCommerce Subscription35.000 Ft8.750 Ft17.500 Ft
WordPress Gravity Forms35.000 Ft8.750 Ft17.500 Ft
WordPress Give35.000 Ft8.750 Ft17.500 Ft
WordPress Tickera35.000 Ft8.750 Ft17.500 Ft
Joomla HikaShop 4.x35.000 Ft8.750 Ft17.500 Ft
Joomla RSForm!Pro35.000 Ft8.750 Ft17.500 Ft
Joomla Event Booking50.000 Ft12.500 Ft25.000 Ft
JoomShopping 4.x50.000 Ft12.500 Ft25.000 Ft
Joomla Membership Pro50.000 Ft12.500 Ft25.000 Ft
Magento Commerce 1.9.x60.000 Ft15.000 Ft30.000 Ft
Magento Commerce 2.x (hamarosan)75.000 Ft18.750 Ft37.500 Ft
Drupal Commerce 7.x-1.x45.000 Ft11.250 Ft22.500 Ft
Ubercart 7.x-3.x45.000 Ft11.250 Ft22.500 Ft
CS-Cart 4.x60.000 Ft15.000 Ft30.000 Ft
WHMCS 7.x60.000 Ft15.000 Ft30.000 Ft
Moodle60.000 Ft15.000 Ft30.000 Ft
Egyedi számla-, és előlegfizetési rendszer40.000 Ft10.000 Ft20.000 Ft
Egyedi megrendelési, és fizetési rendszer40.000 Ft10.000 Ft20.000 Ft
Eseti, és rendszeres adományozási rendszer40.000 Ft10.000 Ft20.000 Ft
Egyedi előfizetési, és részletfizetési rendszer40.000 Ft10.000 Ft20.000 Ft
Egyedi befizetési rendszer szálláshely tulajdonosoknak40.000 Ft10.000 Ft20.000 Ft
Egyedi befizetési rendszer intézményeknek40.000 Ft10.000 Ft20.000 Ft

Ha nem találja, vagy nem tudja beazonosítani az Ön által használt fizetési szoftvert, akkor kérje munkatársunk segítségét.

A Transgate Network Kft. megtesz minden ésszerű erőfeszítést a Szoftver biztonságos, és hibamentes működésének biztosítására, de a számítógépes szoftverek komplex természetéből adódóan, nem garantálja, hogy a Szoftver teljesen hibamentesen, vagy bárminemű zavar nélkül működik, illetve hogy minden "berendezéssel és szoftver konfigurációval" kompatibilis, és erre Társaságunk nem is kötelezhető.

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

Szoftver migráció (áttérés új szolgáltatásra)

A nemzetközi szabályozásokkal összhangban 2020. szeptemberétől több fizetési szolgáltató jelentős változást hajt végre a szolgáltatási rendszerében. A változások kapcsán egyes szolgáltatások részben, vagy teljesen átalakulnak, vagy megszűnnek. Társaságunk jelentős technikai segítséget biztosít ügyfeleinek, és kedvező áron biztosítja az áttéréshez (frisstés, migráció) szükséges szoftvereket.

A Transgate Network Kft. a piaci igényeket, és a technológiai változásokat figyelembe véve folyamatosan fejleszti szoftvereit. Célunk, hogy minden ügyfelünk részére biztosítsuk a fizetési szoftver folyamatos frissítését, igény esetén új szolgáltatásra történő migrációját. A szoftverek új verziójának elkészítését valós üzleti igények alapján, saját ütemtervünk alapján végezzük. A szoftver migráció lehetősége nem minden kiadott (értékesített) szoftverhez biztosított és erre Társaságunk nem is kötelezhető.

Szoftver migráció OTP -> SIMPLEPAY

Az OTP Bank 2020. december 31.-el megszüntette bankkártya elfogadási szolgáltatását, és a továbbiakban az OTP Mobil Kft által biztosított SimplePay szolgáltatást biztosítja ügyfeleinek. A szolgáltatás keretében kedvezményes áttérési lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek.

Szolgáltatás megnevezése Díj
Fizetési szoftver frissítése munkatársunk által óradíjas elszámolás, min. 1 óra (ha külön nincs jelölve a terméknél, 10.000 Ft / óra)
Szoftver migráció OTP -> SIMPLEPAY (2020. december 31-ig, meglévő ügyfél esetén) 50% kedvezmény / termékkód (licensz)
Szoftver migráció OTP -> SIMPLEPAY (2021. január 1 - június 30-ig, meglévő ügyfél esetén) 25% kedvezmény / termékkód (licensz)

Szoftver migráció SIMPLEPAY v1 -> SIMPLEPAY v2

Az OTP Mobil Kft 2019-ben elindította nagy sikerű fizetési rendszerének legújabb (v2) rendszerét, amely számos új szolgáltatással bővült. A rendszer teljes egészében megfelel a PSD2 által meghatározott biztonsági követelményeknek, és új alapokra helyzi a bankkártyás fizetést weboldalán. A szolgáltatás keretében kedvezményes áttérési lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek.

Szolgáltatás megnevezése Díj
Fizetési szoftver frissítése munkatársunk által óradíjas elszámolás, min. 2 óra (ha külön nincs jelölve a terméknél, 10.000 Ft / óra)
Szoftver migráció SIMPLEPAY v1 -> SIMPLEPAY v2 (aktív terméktámogatási szerződés esetén) díjmentes / termékkód (licensz)

Szoftver migráció K&H -> ÚJ K&H fizetési rendszer

A K&H Bank Zrt. VPOS (Payment Gateway felületén) szolgáltatása keretében a pénzforgalmi jogszabályokban (PSD2) előírt ún. erős ügyfél-hitelesítésnek (strong customer authentication, SCA) (PSD2) megfelelést már nem biztosítja, így a K&H Bank Zrt. a VPOS szolgáltatását (az eddigi tájékoztatás alapján) 2020. december 31. napjával megszünteti.

A VPOS szolgáltatással rendelkező ügyfelek zökkenőmentes átszerződése érdekében a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a K&H Bank Zrt. által alkalmazott Payment Gateway interfészt implementálja és 2020. december 15-től lehetővé teszi az új – PSD2 előírásoknak megfelelő – felülethez történő kapcsolódást, mely egyben bővített funkciók elérését is jelenti. A szolgáltatás keretében kedvezményes áttérési lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek.

Szolgáltatás megnevezése Díj
Fizetési szoftver frissítése munkatársunk által óradíjas elszámolás, min. 2 óra (ha külön nincs jelölve a terméknél)
Szoftver migráció K&H -> ÚJ K&H szolgáltatás (2021. június 30-ig, meglévő ügyfél esetén) 75% kedvezmény / termékkód (licensz)
Szoftver migráció K&H -> ÚJ K&H szolgáltatás (2021. július 1 - 2021. december 31-ig, meglévő ügyfél esetén) 50% kedvezmény / termékkód (licensz)

A szolgáltatások díjára vonatkozólag további kedvezmény nem érvényesíthető.

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

Kedvezmények

Társaságunk jelentős kedvezményekkel támogatja azon ügyfeleket, akik egyszerre több weboldalon szeretnék bevezetni a bankkártyás fizetés lehetőségét.

Szolgáltatás megnevezéseDíj
Egy számlán 2 tetszőleges fizetési szoftverteljes áru drágább termék + az olcsóbb termék 50% áron
Egy számlán 3, vagy több tetszőleges fizetési szoftvera legdrágább teljes áru termék + a többi termék 50% áron
Új fizetési szoftver rendelése 3 hónapon belül25% százalék kedvezmény a teljes áru termékre (csak végfelhasználóknak)

A kedvezmények számításánál nincs jelentősége a fizetési szolgáltatónak (bank), kizárólag a választott szoftvereknek, és a mennyiségnek. Egyes termékek (ahol jelezve van) a sávos kedvezmény szempontjából más termékekkel nem összevonhatók, így kizárólag teljes áron kerülnek értékesítésre.

Viszonteladó partnereinknek a fizetési szoftverek díjából további kedvezményeket biztosítunk.

Bankkártyás fizetés