.

Általános szolgáltatások, és díjak

2020. január 1-től érvényes szolgáltatási díjak.

A weboldalon feltüntetett szolgáltatások, és díjak a kihirdetés időpontjától érvényesek

Általános szolgáltatási, és tanácsadási díjak

Az online fizetési szoftverek integrációja és felhasználása kapcsán számos kérdés merülhet fel. Társaságunk munkatársai több mint ezer webáruháznak nyújtottak segítséget a fizetési szolgáltatások bevezetésével kapcsolatban. Vegye igénybe Ön is tanácsadási szolgáltatásainkat.

Szolgáltatás megnevezése Díj
Rendszertervezés, szakértői tanácsadás 15.000 Ft / óra (min. 1 óra)
Egyedi szoftverfejlesztés 10.000 Ft / óra (min. 30 perc)
Általános terméktámogatás (telefonon, és emailben) 8.500 Ft / óra (min. 15 perc)
Személyes egyeztetés, tanácsadás Vác 50 km-es körzetében, 20.000 Ft / alkalom + óradíj (min. 1 óra)
Ajánlatadás egyedi rendszerek fejlesztése esetén egyedi megbízás alapján, de min. 50.000 Ft (a fejlesztés díjába érvényesítjük)

Az óradíjas szolgáltatások esetében a minimum díj megfizetését követően, az általános szolgáltatások esetében elszámolás 15 perces egységekben történik.

Fizetési szoftvereinkhez kapcsolódó szolgáltatások

Törekszünk arra, hogy a fizetési szoftvereinket a lehető legegyszerűbb legyen telepíteni, de igény szerint ezt munkatársaink is elvégezhetik. Ha úgy érzi, hogy ezt nem tudja, vagy nem akarja Önállóan elvégezni, akkor bízza szakértő munkatársunkra.

Szolgáltatás megnevezése Díj
Díjmentes tesztelés lehetősége (30 nap) ingyenes, minden termékünk tartalmazza (max. 60 nap)
Fizetési szoftver telepítése az alábbi rendszerekkel (Barion, SimplePay, OTP, CIB) 5.000 Ft / weboldal (ha külön nincs jelölve a terméknél)
Fizetési szoftver telepítése az alábbi rendszerrel (K&H) 10.000 Ft / weboldal (ha külön nincs jelölve a terméknél)
Fizetési szoftver telepítése az alábbi rendszerrel (Unicredit) 15.000 Ft / weboldal (ha külön nincs jelölve a terméknél)
Egyéb fizetési szoftver telepítése, beállítása 8.500 Ft / óra (min. 1 óra)
Fizetési szoftver frisstése, újra telepítése munkatársunk által (külön díj, ha nincs termékvásárlás) 8.500 Ft / óra (min. 1 óra)

A fizetési szoftverek díja 30 perc Általános terméktámogatást tartalmaz, amely emailben, vagy telefonon történik. A terméktámogatásnak nem része a szoftver telepítése, beállítása, vagy testreszabása. A további terméktámogatást 8.500 Ft / óra díjért biztosítjuk, 15 perces elszámolási egységekben számolva.

Kiegésztő szolgáltatások az egyedi fizetési keretrendszerhez

Szolgáltatás megnevezése Díj
Befizetési formok létrehozása 5.000 Ft / form (egyszerű fizetési form)
Megjelenés testreszabása, általános formázás 15.000 Ft
Elő-, és részletfizetési rendszer bevezetése, kiemelt tesztelése 15.000 Ft
Bankkártya regisztrációs, és ellenőrzési rendszer bevezetése, kiemelt tesztelése 15.000 Ft
Szamlazz.hu számlázási rendszer bevezetése, kiemelt tesztelés 15.000 Ft
További fizetési szolgáltatók bevezetése, és tesztelése 15.000 Ft / db (Barion, SimplePay, CIB, OTP, KHB)
Több elfogadóhely felvétele, és beállítása 2.500 Ft / db
Integráció bármely API kapcsoattal rendelkező rendszerhez 8.500 Ft / óra (kérje egyedi ajánlatunkat)
Tárhely szolgáltatás a szoftver üzemeltetéséhez 5.000 Ft / év -től(külső partner szolgáltató)
Fejlesztő, és szoftver verzió szöveg kivétele a publikus oldalon 50.00 Ft

A kiegésztő óradíjas szolgáltatások esetében a minimum díj megfizetését követően, a kiegészítő szolgáltatások esetében az elszámolás 15 perces egységekben történik.

Terméktámogatás, szoftver frissítés

Az online fizetési szoftverek egyszeri vételára a vásárlás napjától számított 3 hónapon keresztül tartalmazzák a program díjmentes frissítését, a bevezetéshez és a használathoz kapcsolódó technikai ügyfélszolgálatot. A terméktámogatásnak nem része a szoftver telepítése, beállítása, vagy testreszabása.

Az érvényes termékszámmal (szoftver licensz kód) rendelkező ügyfeleink letölthetik az új fejlesztéseket tartalmazó programfrissítéseket és díjmentesen igénybe vehetik az e-mailben és telefonon egyaránt elérhető ügyfélszolgálati segítségnyújtást. A megvásárolt szoftver a díjmentes frissítési időszak lejárta után is korlátozások nélkül használható, azonban a program megfelelő működése érdekében mindenképpen javasolt a frissítés megvásárlása.

Szolgáltatás megnevezése Díj
Általános terméktámogatás (web alapú, email és telefon) 8.500 Ft / óra (min. 15 perc)
Kiemelt terméktámogatás (SLA) A szolgáltatás díja az egyedi igények szerint kerül meghatározásra.
Fizetési szoftver frissítése munkatársunk által óradíjas elszámolás, min. 2 óra (ha külön nincs jelölve a terméknél)
Terméktámogatás bővítés lejárat előtt (support renewal - lejárat előtt, +6 hónap) 15% / termékkód (licensz)
Terméktámogatás bővítés lejárat előtt (support renewal - lejárat előtt, +12 hónap) 25% / termékkód (licensz)
Terméktámogatás bővítés lejárat után (support extension - lejárat ujtán, +12 hónap) 75% / termékkód (licensz)
Szoftver frissítés (fő)verzió váltás miatt, ha önálló termék került kiadásra (pl. Virtuemart 2.x -> 3.x, OpenCart 2.x -> 3.x, stb.) 25% százalék kedvezmény a teljes áru termékre (csak végfelhasználóknak)

A fizetési szoftver frissítés további 6, 12 hónapra történő meghosszabbításának díja a mindenkori aktuális árlista szerint, a szoftver listaára alapján kerül meghatározásra.

A terméktámogatás tartalma

  • Általános, és technikai ügyfélszolgálat
  • Szoftver frissítés (szoftver biztonsági- és egyéb frissítéseit tartalmazza)
  • Ügyfélportál, online tudásbázis

FONTOS: a webáruházat kiszolgáló tárhelyek PHP verzió váltása miatt, szükséges lehet a kódolt banki kommunikációs fájlok cseréje, melyet a terméktámogatás idejétől függetlenül, minden társaságunk által támogatott PHP és ionCube verzióhoz esetben díjmentesen biztosítunk!

A fizetési szoftverek díja 30 perc Általános terméktámogatást tartalmaz, amely emailben, vagy telefonon történik. A terméktámogatásnak nem része a szoftver telepítése, beállítása, vagy testreszabása. A további terméktámogatást 8.500 Ft / óra

A terméktámogatási, és szoftver frissítési szolgáltatásunkat kizárólag regisztrált fizetési szoftverek esetén tudjuk biztosítani. A regisztráció díjmentes.

Kedvezmények

Társaságunk jelentős kedvezményekkel támogatja azon ügyfeleket, akik egyszerre több weboldalon szeretnék bevezetni a bankkártyás fizetés lehetőségét.

Szolgáltatás megnevezése Díj
Egy számlán 2 tetszőleges fizetési szoftver teljes áru drágább termék + az olcsóbb termék 50% áron
Egy számlán 3, vagy több tetszőleges fizetési szoftver a legdrágább teljes áru termék + a többi termék 50% áron
Új fizetési szoftver rendelése 3 hónapon belül 25% százalék kedvezmény a teljes áru termékre (csak végfelhasználóknak)

A kedvezmények számításánál nincs jelentősége a fizetési szolgáltatónak (bank), kizárólag a választott szoftvereknek, és a mennyiségnek. Egyes termékek (ahol jelezve van) a sávos kedvezmény szempontjából más termékekkel nem összevonhatók, így kizárólag teljes áron kerülnek értékesítésre.

Viszonteladó partnereinknek a fizetési szoftverek díjából további kedvezményeket biztosítunk.

Általános szolgáltatási, és tanácsadási díjak
Fizetési szoftvereinkhez kapcsolódó szolgáltatások
Kiegésztő szolgáltatások az egyedi fizetési keretrendszerhez
Terméktámogatás, szoftver frissítés
Kedvezmények

Szoftver megrendelése

Fontosnak tartjuk, hogy szoftvereinket minden érdeklődő előzetesen díjmentesen, megrendelési kötelezettség nélkül tudja tesztelni. Kérjük vegye igénybe Ön is ezt a lehetőséget, és élvezze a szakértői támogatás előnyeit! Társaságunk minden szoftver termékét kizárólag előzetes, díjmentes tesztelést követően értékesíti.

Ha a tesztelést követően a fizetési szoftver megfelel az elvárásaink, és hibamentesen működik, kérjük emailben jelezze vásárlási szándékát munkatársainknak.

Viszonteladó partnereink (fejlesztők, ügynökségek,tanácsadók) kedvezményes áron vásárolhatják meg az online fizetési szoftvereinket, és jogosultak azok végfelhasználók részére történő értékesítésére.

A Transgate Network Kft. által fejlesztett online fizetési szoftverek felhasználására licenszek vásárlásával szerezhet jogot. A licenszek megvásárlásával a szoftver kiadója (TRANSGATE) feljogosítja a vevőt (végfelhasználó) a termék használatára, a vevő pedig ezzel (illetve számlával, szerződéssel) igazolja annak származását. Tehát a vevő (végfelhasználó) a licensszel nem a szoftver (másolásra és továbbadásra feljogosító) tulajdonjogát, hanem csak a használati jogát kapja meg a számlán megjelölt domain névre vonatkozólag.

Számlázás

Társaságunk a Szerződési Feltételeiben meghatározottak szerint, a fizetési szoftver megrendelésére vonatkozólag elektronikus formában kibocsátott, átutalásos számlát bocsát ki. A számla kiállításának feltétele, hogy a számlázási adatok mellett, meg kell adni a megrendelő adószámát, és egy email címet ahol fogadni tudja a kiállított számlát. A számlát az e-szamla.hu szolgáltatója, az AppSol Zrt. számlázási rendszere állítja ki, és küldi meg az előzetesen megadott email címre.

Társaságunk által fejlesztett online fizetési szoftvereket, kizárólag Magyarországon, vagy az EU más tagállamában bejegyzett vállalkozás részére értékesítjük. A számlázási adatok megadása kapcsán minden esetben kötelező az érvényes adószám és/vagy közösségi adószám megadása.

Társaságunk 2020. január 1-től Alanyi adómentes (AAM) számlát állít ki a megrendelésekre vonatkozólag, tehát a számal nem tartalmaz visszaigényelhető ÁFA összeget.

Bankkártyás fizetés