.

Általános szolgáltatások, és díjak

2020. július 1-től érvényes szolgáltatási díjak.

A weboldalon feltüntetett szolgáltatások, és díjak a kihirdetés időpontjától érvényesek

Általános szolgáltatási, és tanácsadási díjak

Az online fizetési szoftverek integrációja és felhasználása kapcsán számos kérdés merülhet fel. Társaságunk munkatársai több mint ezer webáruháznak nyújtottak segítséget a fizetési szolgáltatások bevezetésével kapcsolatban. Vegye igénybe Ön is tanácsadási szolgáltatásainkat.

Szolgáltatás megnevezése Díj
Rendszertervezés, szakértői tanácsadás 15.000 Ft / óra (min. 1 óra)
Egyedi szoftverfejlesztés 10.000 Ft / óra (min. 30 perc)
Általános terméktámogatás, éves támogatási szerződés nélkül (telefonon, és emailben) 10.000 Ft / óra (min. 15 perc)
Általános óradíj (egyedileg nem meghatározott tevékenységekre) 10.000 Ft / óra (min. 15 perc)
Személyes egyeztetés, tanácsadás Vác 50 km-es körzetében, 20.000 Ft / alkalom + óradíj (min. 1 óra)
Ajánlatadás egyedi rendszerek fejlesztése esetén egyedi megbízás alapján, de min. 50.000 Ft (a fejlesztés díjába érvényesítjük)

Az óradíjas szolgáltatások esetében a minimum díj megfizetését követően, az általános szolgáltatások esetében elszámolás 15 perces egységekben történik.

Fizetési szoftvereinkhez kapcsolódó szolgáltatások

Törekszünk arra, hogy a fizetési szoftvereinket a lehető legegyszerűbb legyen telepíteni, de igény szerint ezt munkatársaink is elvégezhetik. Ha úgy érzi, hogy ezt nem tudja, vagy nem akarja Önállóan elvégezni, akkor bízza szakértő munkatársunkra.

Szolgáltatás megnevezése Díj
Elkezdem a 30 napos díjmentes tesztelést lehetősége (30 nap) ingyenes, minden termékünk tartalmazza (max. 60 nap)
Fizetési szoftver telepítése az alábbi rendszerekkel (SimplePay, Barion, OTP, CIB) 5.000 Ft / weboldal (ha külön nincs jelölve a terméknél)
Fizetési szoftver telepítése az alábbi rendszerrel (K&H, B-Payment) 10.000 Ft / weboldal (ha külön nincs jelölve a terméknél)
Fizetési szoftver telepítése az alábbi rendszerrel (Unicredit) 15.000 Ft / weboldal (ha külön nincs jelölve a terméknél)
Egyéb fizetési szoftver telepítése, beállítása 15.000 Ft / óra (min. 1 óra)
Fizetési szoftver frisstése, újra telepítése munkatársunk által (külön díj, ha nincs termékvásárlás) 10.000 Ft / óra (min. 1 óra)
OpenSSL kulcs generálása az Unicredit bank rendszeréhez 5.000 Ft / kulcs (egyedi teszt és éles kulcs generálása)
Szoftver frissítés (fő)verzió váltás miatt, ha önálló termék került kiadásra (pl. Virtuemart 2.x -> 3.x, OpenCart 2.x -> 3.x, stb.) 25% százalék kedvezmény a teljes áru termékre (aktív terméktámogatási szerződés nélküli ügyfeleknek)
Szoftver frissítés (fő)verzió váltás miatt, ha önálló termék került kiadásra (pl. Virtuemart 2.x -> 3.x, OpenCart 2.x -> 3.x, stb.) 50% százalék kedvezmény a teljes áru termékre (aktív terméktámogatási szerződéssel rendelkező ügyfeleknek)

A fizetési szoftverek díja 30 perc Általános terméktámogatást tartalmaz, amely emailben, vagy telefonon történik. A terméktámogatásnak nem része a szoftver telepítése, beállítása, vagy testreszabása. A további terméktámogatást 10.000 Ft / óra díjért biztosítjuk, 15 perces elszámolási egységekben számolva.

Kiegésztő szolgáltatások az egyedi fizetési keretrendszerhez

Szolgáltatás megnevezése Díj
Befizetési formok beállítása 5.000 Ft / form (egyszerű fizetési form, a minták alapján)
Befizetési formok egyedi fejlesztése 10.000 Ft / óra (egyeztetés szükséges)
Megjelenés testreszabása, általános CSS formázás 10.000 Ft (max. 1 óra, utána óradíjas elszámolás)
Elő-, és részletfizetési rendszer bevezetése, kiemelt tesztelése 15.000 Ft (egyeztetés szükséges)
Bankkártya regisztrációs, és ellenőrzési rendszer bevezetése, kiemelt tesztelése 15.000 Ft (egyeztetés szükséges)
Szamlazz.hu számlázási rendszer bevezetése, kiemelt tesztelés 15.000 Ft (egyeztetés szükséges)
További fizetési szolgáltatók bevezetése, és tesztelése 15.000 Ft / db (SimplePay, Barion, CIB, KHB)
Több elfogadóhely felvétele, és beállítása 5.000 Ft / db (egyeztetés szükséges)
Integráció bármely API kapcsoattal rendelkező rendszerhez 10.000 Ft / óra (kérje egyedi ajánlatunkat)
Tárhely szolgáltatás a szoftver üzemeltetéséhez 7.000 Ft / év -től(külső partner szolgáltató)
Fejlesztő, és szoftver verzió szöveg kivétele a publikus oldalon 50.000 Ft (egyeztetés szükséges)

A kiegésztő óradíjas szolgáltatások esetében a minimum díj megfizetését követően, a kiegészítő szolgáltatások esetében az elszámolás 15 perces egységekben történik.

Terméktámogatás, szoftver frissítés

Az online fizetési szoftverek egyszeri vételára a vásárlás napjától számított 3 hónapon keresztül tartalmazzák a program díjmentes frissítését, a bevezetéshez és a használathoz kapcsolódó technikai ügyfélszolgálatot. A terméktámogatásnak nem része a szoftver telepítése, beállítása, testreszabása, vagy a rendszer használatának oktatása.

Az érvényes termékszámmal (szoftver licensz kód) rendelkező ügyfeleink letölthetik az új fejlesztéseket tartalmazó programfrissítéseket és díjmentesen igénybe vehetik az e-mailben és telefonon egyaránt elérhető ügyfélszolgálati segítségnyújtást. A megvásárolt szoftver a díjmentes frissítési időszak lejárta után is korlátozások nélkül használható, azonban a program megfelelő működése érdekében mindenképpen javasolt a terméktámogatás és szotver frissítési szolgáltatás megvásárlása.

Szolgáltatás megnevezése Díj
Kiemelt terméktámogatás (SLA) A szolgáltatás díja az egyedi igények szerint kerül meghatározásra.
Fizetési szoftver frissítése munkatársunk által óradíjas elszámolás, min. 2 óra (ha külön nincs jelölve a terméknél, 10.000 Ft / óra)
Terméktámogatás bővítés lejárat előtt (support renewal - lejárat előtt, +12 hónap) 25% / termékkód (licensz)
Terméktámogatás bővítés lejárat után 3 hónapon belül(support extension - lejárat után, +12 hónap) 50% / termékkód (licensz)
Eseti terméktámogatás bővítés (support extension - lejárat után, +12 hónap) 75% / termékkód (licensz)
Szoftver frissítés a terméktámogatással rendelező ügyfeleiknek, (fő)verzió váltás miatt, ha önálló termék került kiadásra (pl. Virtuemart 2.x -> 3.x, OpenCart 2.x -> 3.x, stb.) 50% százalék kedvezmény a teljes áru termékre (aktív terméktámogatási szerződés esetén)

A szolgáltatás díjára vonatkozólag további kedvezmény nem érvényesíthető.

A fizetési szoftver frissítés további 12 hónapra történő meghosszabbításának díja a mindenkori aktuális árlista szerint, a szoftver listaára alapján kerül meghatározásra.

A terméktámogatás tartalma

  • Általános, és technikai ügyfélszolgálat
  • Szoftver frissítés (szoftver biztonsági- és egyéb frissítéseit tartalmazza)
  • Szolgátatások kedvezményes igénybevétele
  • Ügyfélportál, online tudásbázis

FONTOS: a webáruházat kiszolgáló tárhelyek PHP verzió váltása miatt, szükséges lehet a kódolt banki kommunikációs fájlok cseréje, melyet a terméktámogatás idejétől függetlenül, minden társaságunk által támogatott PHP és ionCube verzióhoz esetben díjmentesen biztosítunk!

A terméktámogatásnak nem része a szoftver telepítése, beállítása, vagy egyedi módosítása.

A Transgate Network Kft. a piaci igényeket, és a technológiai változásokat figyelembe véve folyamatosan fejleszti szoftvereit. A szoftverek új verziójának elkészítését valós üzleti igények alapján, saját ütemtervünk alapján végezzük. A szoftver frisstés lehetősége nem minden kiadott (értékesített) szoftverhez biztosított és erre Társaságunk nem is kötelezhető.

A terméktámogatási, és szoftver frissítési szolgáltatásunkat kizárólag regisztrált fizetési szoftverek esetén tudjuk biztosítani. A regisztráció díjmentes.

Az értékesített fizetési szoftverek egyszeri, és éves díja

A fizetési szoftverek egyszeri és éves frissítési díját nem befolyásolja, hogy Ön milyen fizetési szolgáltatóval kötött szerződést. A szoftverek és a szolgáltatások díja változhat. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

Szoftver megnevezése Egyszeri díj Éves díj (25%) Éves díj (50%)
WooCommerce 2.x, 3.x, 4.x 35.000 Ft 8.750 Ft 17.500 Ft
OpenCart 2.x, 3.x 35.000 Ft 8.750 Ft 17.500 Ft
OpenCart 1.x 50.000 Ft 12.500 Ft 25.000 Ft
PrestaShop 1.6.x, 1.7.x 35.000 Ft 8.750 Ft 17.500 Ft
Virtuemart 2.x, 3.x 35.000 Ft 8.750 Ft 17.500 Ft
Virtuemart 1.x 50.000 Ft 12.500 Ft 25.500 Ft
WooCommerce Subscription 35.000 Ft 8.750 Ft 17.500 Ft
WordPress Gravity Forms 35.000 Ft 8.750 Ft 17.500 Ft
WordPress Give 35.000 Ft 8.750 Ft 17.500 Ft
WordPress Tickera 35.000 Ft 8.750 Ft 17.500 Ft
Joomla HikaShop 4.x 35.000 Ft 8.750 Ft 17.500 Ft
Joomla RSForm!Pro 35.000 Ft 8.750 Ft 17.500 Ft
Joomla Event Booking 50.000 Ft 12.500 Ft 25.000 Ft
JoomShopping 4.x 50.000 Ft 12.500 Ft 25.000 Ft
Joomla Membership Pro 50.000 Ft 12.500 Ft 25.000 Ft
Magento Commerce 1.9.x 60.000 Ft 15.000 Ft 30.000 Ft
Magento Commerce 2.x 75.000 Ft 18.750 Ft 37.500 Ft
Drupal Commerce 7.x-1.x 45.000 Ft 11.250 Ft 22.500 Ft
Ubercart 7.x-3.x 45.000 Ft 11.250 Ft 22.500 Ft
CS-Cart 4.x 60.000 Ft 15.000 Ft 30.000 Ft
WHMCS 7.x 60.000 Ft 15.000 Ft 30.000 Ft
Moodle 60.000 Ft 15.000 Ft 30.000 Ft
Egyedi számla-, és előlegfizetési rendszer 40.000 Ft 10.000 Ft 20.000 Ft
Egyedi megrendelési, és fizetési rendszer 40.000 Ft 10.000 Ft 20.000 Ft
Eseti, és rendszeres adományozási rendszer 40.000 Ft 10.000 Ft 20.000 Ft
Egyedi előfizetési, és részletfizetési rendszer 40.000 Ft 10.000 Ft 20.000 Ft
Egyedi befizetési rendszer szálláshely tulajdonosoknak 40.000 Ft 10.000 Ft 20.000 Ft
Egyedi befizetési rendszer intézményeknek 40.000 Ft 10.000 Ft 20.000 Ft

Ha nem találja, vagy nem tudja beazonosítani az Ön által használt fizetési szoftvert, akkor kérje munkatársunk segítségét.

A Transgate Network Kft. megtesz minden ésszerű erőfeszítést a Szoftver biztonságos, és hibamentes működésének biztosítására, de a számítógépes szoftverek komplex természetéből adódóan, nem garantálja, hogy a Szoftver teljesen hibamentesen, vagy bárminemű zavar nélkül működik, illetve hogy minden "berendezéssel és szoftver konfigurációval" kompatibilis, és erre Társaságunk nem is kötelezhető.

Szoftver migráció (áttérés új szolgáltatásra)

A nemzetközi szabályozásokkal összhangban 2020. szeptemberétől több fizetési szolgáltató jelentős változást hajt végre a szolgáltatási rendszerében. A változások kapcsán egyes szolgáltatások részben, vagy teljesen átalakulnak, vagy megszűnnek. Társaságunk jelentős technikai segítséget biztosít ügyfeleinek, és kedvező áron biztosítja az áttéréshez (frisstés, migráció) szükséges szoftvereket.

A Transgate Network Kft. a piaci igényeket, és a technológiai változásokat figyelembe véve folyamatosan fejleszti szoftvereit. Célunk, hogy minden ügyfelünk részére biztosítsuk a fizetési szoftver folyamatos frissítését, igény esetén új szolgáltatásra történő migrációját. A szoftverek új verziójának elkészítését valós üzleti igények alapján, saját ütemtervünk alapján végezzük. A szoftver migráció lehetősége nem minden kiadott (értékesített) szoftverhez biztosított és erre Társaságunk nem is kötelezhető.

Szoftver migráció OTP -> SIMPLEPAY

Az OTP Bank 2020. december 31.-el megszünteti bankkártya elfogadási szolgáltatását, és a továbbiakban az OTP Mobil Kft által biztosított SimplePay szolgáltatást biztosítja ügyfeleinek. A szolgáltatás keretében kedvezményes áttérési lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek.

Szolgáltatás megnevezése Díj
Fizetési szoftver frissítése munkatársunk által óradíjas elszámolás, min. 1 óra (ha külön nincs jelölve a terméknél, 10.000 Ft / óra)
Szoftver migráció OTP -> SIMPLEPAY (2020. december 31-ig, meglévő ügyfél esetén) 50% kedvezmény / termékkód (licensz)
Szoftver migráció OTP -> SIMPLEPAY (2021. január 1 - június 30-ig, meglévő ügyfél esetén) 25% kedvezmény / termékkód (licensz)

Szoftver migráció SIMPLEPAY v1 -> SIMPLEPAY v2

Az OTP Mobil Kft 2019-ben elindította nagy sikerű fizetési rendszerének legújabb (v2) rendszerét, amely számos új szolgáltatással bővült. A rendszer teljes egészében megfelel a PSD2 által meghatározott biztonsági követelményeknek, és új alapokra helyzi a bankkártyás fizetést weboldalán. A szolgáltatás keretében kedvezményes áttérési lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek.

Szolgáltatás megnevezése Díj
Fizetési szoftver frissítése munkatársunk által óradíjas elszámolás, min. 1 óra (ha külön nincs jelölve a terméknél, 10.000 Ft / óra)
Szoftver migráció SIMPLEPAY v1 -> SIMPLEPAY v2 (aktív terméktámogatási szerződés esetén) díjmentes / termékkód (licensz)

Szoftver migráció KHB -> ÚJ KHB fizetési rendszer

A K&H Bank Zrt. VPOS (Payment Gateway felületén) szolgáltatása keretében a pénzforgalmi jogszabályokban (PSD2) előírt ún. erős ügyfél-hitelesítésnek (strong customer authentication, SCA) (PSD2) megfelelést már nem biztosítja, így a K&H Bank Zrt. a VPOS szolgáltatását 2020. december 31. napjával megszünteti.

A VPOS szolgáltatással rendelkező ügyfelek zökkenőmentes átszerződése érdekében a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató Kft. a K&H Bank Zrt. által alkalmazott Payment Gateway interfészt implementálja és 2020. november hónaptól lehetővé teszi az új – PSD2 előírásoknak megfelelő – felülethez történő kapcsolódást, mely egyben bővített funkciók elérését is jelenti. A szolgáltatás keretében kedvezményes áttérési lehetőséget biztosítunk ügyfeleinknek.

Szolgáltatás megnevezése Díj
Fizetési szoftver frissítése munkatársunk által óradíjas elszámolás, min. 1 óra (ha külön nincs jelölve a terméknél)
Szoftver migráció KHB -> ÚJ KHB szolgáltatás (2021. június 30-ig, meglévő ügyfél esetén) 50% kedvezmény / termékkód (licensz)
Szoftver migráció KHB -> ÚJ KHB szolgáltatás (2021. július 1 - 2021. december 31-ig, meglévő ügyfél esetén) 25% kedvezmény / termékkód (licensz)

A szolgáltatások díjára vonatkozólag további kedvezmény nem érvényesíthető.

Kedvezmények

Társaságunk jelentős kedvezményekkel támogatja azon ügyfeleket, akik egyszerre több weboldalon szeretnék bevezetni a bankkártyás fizetés lehetőségét.

Szolgáltatás megnevezése Díj
Egy számlán 2 tetszőleges fizetési szoftver teljes áru drágább termék + az olcsóbb termék 50% áron
Egy számlán 3, vagy több tetszőleges fizetési szoftver a legdrágább teljes áru termék + a többi termék 50% áron
Új fizetési szoftver rendelése 3 hónapon belül 25% százalék kedvezmény a teljes áru termékre (csak végfelhasználóknak)

A kedvezmények számításánál nincs jelentősége a fizetési szolgáltatónak (bank), kizárólag a választott szoftvereknek, és a mennyiségnek. Egyes termékek (ahol jelezve van) a sávos kedvezmény szempontjából más termékekkel nem összevonhatók, így kizárólag teljes áron kerülnek értékesítésre.

Viszonteladó partnereinknek a fizetési szoftverek díjából további kedvezményeket biztosítunk.

Általános szolgáltatási, és tanácsadási díjak
Fizetési szoftvereinkhez kapcsolódó szolgáltatások
Kiegésztő szolgáltatások az egyedi fizetési keretrendszerhez
Terméktámogatás, szoftver frissítés
Szoftver migráció (áttérés új szolgáltatásra)
Kedvezmények

Szoftver megrendelése

Fontosnak tartjuk, hogy szoftvereinket minden érdeklődő előzetesen díjmentesen, megrendelési kötelezettség nélkül tudja tesztelni. Kérjük vegye igénybe Ön is ezt a lehetőséget, és élvezze a szakértői támogatás előnyeit! Társaságunk minden szoftver termékét kizárólag előzetes, díjmentes tesztelést követően értékesíti.

Ha a tesztelést követően a fizetési szoftver megfelel az elvárásaink, és hibamentesen működik, kérjük emailben jelezze vásárlási szándékát munkatársainknak.

Viszonteladó partnereink (fejlesztők, ügynökségek,tanácsadók) kedvezményes áron vásárolhatják meg az online fizetési szoftvereinket, és jogosultak azok végfelhasználók részére történő értékesítésére.

A Transgate Network Kft. által fejlesztett online fizetési szoftverek felhasználására licenszek vásárlásával szerezhet jogot. A licenszek megvásárlásával a szoftver kiadója (TRANSGATE) feljogosítja a vevőt (végfelhasználó) a termék használatára, a vevő pedig ezzel (illetve számlával, szerződéssel) igazolja annak származását. Tehát a vevő (végfelhasználó) a licensszel nem a szoftver (másolásra és továbbadásra feljogosító) tulajdonjogát, hanem csak a használati jogát kapja meg a számlán megjelölt domain névre vonatkozólag.

Számlázás

Társaságunk a Szerződési Feltételeiben meghatározottak szerint, a fizetési szoftver megrendelésére vonatkozólag elektronikus formában kibocsátott, átutalásos számlát bocsát ki. A számla kiállításának feltétele, hogy a számlázási adatok mellett, meg kell adni a megrendelő adószámát, és egy email címet ahol fogadni tudja a kiállított számlát. A számlát a Billingo.hu számlázási rendszere állítja ki, és küldi meg az előzetesen megadott email címre.

Társaságunk 2020. január 1-től Alanyi adómentes (AAM) számlát állít ki a megrendelésekre vonatkozólag, tehát a számal nem tartalmaz visszaigényelhető ÁFA összeget.

Társaságunk által fejlesztett online fizetési szoftvereket, kizárólag Magyarországon, vagy az EU más tagállamában bejegyzett vállalkozás részére értékesítjük. A számlázási adatok megadása kapcsán minden esetben kötelező az érvényes adószám és/vagy közösségi adószám megadása.

Bankkártyás fizetés