Fizetési szolgáltatók, és megoldások

Kérjen 30 napos díjmentes tesztelést, és élvezze a szakértői támogatás előnyeit.

Barion bankkártyás fizetés, és előfizetések kezelése

Barion bankkártyás fizetés és előfizetések kezelése

A Barion Smart Gateway fizetőkapun bárki fizethet bankkártyával, egyszerűen bankkártya adatainak megadásával, nem szükséges előzetes regisztráció. A Barion tárcával rendelkező felhasználók azonban kényelmesebben fizethetnek, ezért minden fizetésnél van lehetőség regisztrációra. A Barion Smart Gateway használata teljesen ingyenes, nincsen csatlakozási díj, havi díj vagy gateway használati díj. Az e-pénz tranzakciók is ingyenesek. Díja csak a banki tranzakcióknak, azaz a kártyaelfogadásnak és a banki átutalásnak, valamint a különleges extráknak van. Többféle kedvezményes csomag is rendelkezésre áll. Rejtett költségek nincsenek.

Általános tulajdonságok

  • Banki szerződés nélkül, online szerződéskötéssel
  • Minden tranzakció azonnali
  • Verifikált kártya esetén fraud kockázatot a Barion állja
  • Elszámolás HUF alapon történik
  • Elfogad: Visa, Electron, MasterCard, Maestro, American Express; valamint Barion e-pénz, amely készpénzzel és banki átutalással is feltölthető
  • Extrák: Mobilon is működik, Megjegyzi a kártyaszámot, Fizetés harmadik félnek, Több tranzakció egyben, Jutalék levonás, Befoglalás, Inkognitó üzemmód, Rendszeres fizetés

Általános költségek

  • A szerződéskötés és az integráció várható ideje: 2-3 munkanap
  • Szerződéskötési díj: 0 Ft
  • Havi dí: 0 Ft
  • Kereskedői jutalék: 0,5-1%

További információ a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban: barion.com

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

CIB Bank Zrt. bankkártyás fizetés, és előfizetések kezelése

CIB bankkártyás fizetés A CIB Bank Zrt. (továbbiakban CIB) azon vállalati ügyfelek számára, akik kereskedelmi tevékenységüket az interneten keresztül is végzik, olyan bankkártyás fizetési megoldást kínál, amely az interneten történő kereskedelemhez tartozó elektronikus pénzügyi tranzakció biztonságos lebonyolítását és elszámolását foglalja magába. Az eCommerce szolgáltatás interneten keresztüli bankkártyás fizetési megoldást jelent. Ez a szolgáltatás lehetőséget biztosít a kereskedő ügyfelek számára, hogy internetes boltjukban a bankkártyával történő biztonságos – TLS titkosítási eljáráson alapuló – fizetés lehetőségét kínálhassák vásárlóiknak. A vásárlóknak e szolgáltatás igénybevételéhez internetes vásárlásra alkalmas bankkártyára van szükségük

Általános tulajdonságok

  • Közvetlen banki szerződéskötés, összetett ügyfélvizsgálat
  • Kizárólag bankkártyás fizetési lehetőség
  • Telefonos kereskedői ügyfélszolgálat, email alapú IT támogatás
  • Tranzakciók azonnali, valós időben történő visszaigazolása
  • Az elszámolás HUF, és EUR alapon történnek
  • Recurring és Oneclick fizetések támogatása
  • Mobil applikációk támogatása

Általános költségek

  • A szerződéskötés és az integráció várható ideje: 2-3 hét*
  • Csatlakozási díj: egyedi ajánlat*
  • Forgalmi díj: egyedi ajánlat*

További információ a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban: www.cib.hu

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

SimplePay bankkártyás fizetés, és előfizetések kezelése

SimplePay bankkártyás fizetés, és előfizetések kezelése

A SimplePay online fizetési szolgáltatás a banki internetes kártya elfogadási szolgáltatásra épülve saját jogon, rugalmasabb konstrukcióval, testre szabható megoldást kínál. A szolgáltatásnak köszönhetően az e-kereskedők a gördülékeny és egyszerű csatlakozás mellett olyan kényelmi funkciókat is használhatnak, amelyek kedvezően befolyásolhatják a vásárló- és ezáltal a tranzakciószámot.

Általános tulajdonságok

  • Rugalmas szerződéskötés, rövid csatlakozási idő
  • HUF, EUR és USD fizetési lehetőség
  • Egyszerű, átlátható elszámolás
  • Együttműködés marketing, használatösztönzés, promóció területén
  • Statisztikák, riportok, elemzések
  • Tranzakciók vezérlése (sztornó, rész- és teljes visszatérítés)
  • 7/24 ügyfélszolgálat (B2B és B2C)
  • Dedikált értékesítő és kapcsolattartó
  • Kereskedői adminisztrációs felület
  • Többnyelvűség
  • Elfogadott kártyák: Visa Electron, MasterCard, Maestro, American Express

Általános költségek

  • A szerződéskötés és az integráció várható ideje: 2-3 hét
  • Szerződéskötési díj: egyedi
  • Havi dí: 0 Ft
  • Kereskedői jutalék: 1-2% (egyedi elbírálás)

További információ a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban: simplepay.hu

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

K&H Bank bankkártya és SZÉP kártya elfogadás

K&H Bank bankkártya és SZÉP kártya elfogadás A K&H Bank egyike a legjelentősebb tradicionális bankkártya-elfogadó bankoknak. Hálózatunk ma már országszerte több ezer kereskedőt foglal magába, jelentős részesedéssel rendelkezünk mind a belföldi, mind a nemzetközi forgalom szempontjából fontos elfogadóhelyek között.

Általános tulajdonságok

  • Közvetlen banki szerződéskötés, összetett ügyfélvizsgálat
  • Kizárólag bankkártyás fizetési lehetőség
  • Telefonos kereskedői ügyfélszolgálat, email alapú IT támogatás
  • Tranzakciók azonnali, valós időben történő visszaigazolása
  • Az elszámolás HUF, EUR és USD alapon történnek
  • SZÉP kártya elfogadás

Általános költségek

  • A szerződéskötés és az integráció várható ideje: 1-2 hét*
  • Csatlakozási díj: egyedi ajánlat
  • Forgalmi díj: egyedi ajánlat

További információ a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban: www.kh.hu

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

Unicredit Bank

Unicredit Bank bankkárytás fizetés Az UniCredit Bank a Virtuális POS szolgáltatásával modern, biztonságos, és gyors megoldást nyújt internet áruházat üzemeltető partnerei számára, bankkártyás fizetések lebonyolítására. Online bankkártyás fizetés esetén gyakorlatilag a virtuális POS helyettesíti az internet áruházakban az üzletekben használt POS terminálokat.

Általános tulajdonságok

  • Közvetlen banki szerződéskötés, összetett ügyfélvizsgálat
  • Kizárólag bankkártyás fizetési lehetőség
  • Telefonos kereskedői ügyfélszolgálat, email alapú IT támogatás
  • Tranzakciók azonnali, valós időben történő visszaigazolása
  • Az elszámolás HUF, és EUR alapon történnek

Általános költségek

  • A szerződéskötés és az integráció várható ideje: 3-4 hét*
  • Csatlakozási díj:
  • Forgalmi díj: egyedi ajánlat

További információ a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban: www.unicreditbank.hu

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

OTP Bank bankkártya és SZÉP kártya elfogadás

OTP Bank bankkártya és SZÉP kártya elfogadás Az OTP Bank a Virtuális POS szolgáltatásával modern, biztonságos, és gyors megoldást nyújt internet áruházat üzemeltető partnerei számára, bankkártyás fizetések lebonyolítására. Online bankkártyás fizetés esetén gyakorlatilag a virtuális POS helyettesíti az internet áruházakban az üzletekben használt POS terminálokat.

Általános tulajdonságok

  • Közvetlen banki szerződéskötés, összetett ügyfélvizsgálat
  • Kizárólag bankkártyás fizetési lehetőség
  • Telefonos kereskedői ügyfélszolgálat, email alapú IT támogatás
  • Tranzakciók azonnali, valós időben történő visszaigazolása
  • Az elszámolás HUF, EUR és USD alapon történnek
  • Bankkártya és SZÉP kártya elfogadás

Általános költségek

  • A szerződéskötés és az integráció várható ideje: 3-4 hét*
  • Csatlakozási díj:
  • Forgalmi díj: egyedi ajánlat

További információ a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban: www.otpbank.hu

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

Budapest Bank

Budapest Bank bankkártya elfogadás A Budapest Bank a Virtuális POS szolgáltatásával modern, biztonságos, és gyors megoldást nyújt internet áruházat üzemeltető partnerei számára, bankkártyás fizetések lebonyolítására. Online bankkártyás fizetés esetén gyakorlatilag a virtuális POS helyettesíti az internet áruházakban az üzletekben használt POS terminálokat.

Általános tulajdonságok

  • Közvetlen banki szerződéskötés, összetett ügyfélvizsgálat
  • Kizárólag bankkártyás fizetési lehetőség
  • Telefonos kereskedői ügyfélszolgálat, email alapú IT támogatás
  • Tranzakciók azonnali, valós időben történő visszaigazolása
  • Az elszámolás HUF, és EUR alapon történnek

Általános költségek

  • A szerződéskötés és az integráció várható ideje: 3-4 hét*
  • Szerződéskötési díj: 0 - 990,- Ft
  • Havi dí: 0 - 20 000,- Ft
  • Kereskedői jutalék: 1-2%

További információ a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban: www.budapestbank.hu/

UGRÁS AZ OLDAL TETEJÉRE

Támogatott fizetési szolgáltatók

Barion

SimplePay

CIB Bank

K&H Bank

OTP Bank

Unicredit Bank

Budapest Bank

A szerződéskötés és az integráció ideje kereskedőnként és weboldalanként eltérő. A megjelöl határidő kizárólag tájékoztatási célokat szolgál, és az ügyfelek visszajelzése alapján került meghatározásra. A feltüntetett információk esetleges hiányosságaival, pontatlanságaival, valamint harmadik félre vonatkozó információkkal kapcsolatban cégünket felelősség nem terheli. A tájékoztatás nem teljes körű, további részletekről és az igénybevétel pontos feltételeiről érdeklődjön munkatársainknál. Jelen tájékoztató a Transgate Network Kft. és Partnerei részéről nem minősül hivatalos ajánlattételnek, kizárólag a figyelemfelkeltés célját szolgálja!

Támogatott webáruház megoldások

30 napos díjmentes tesztelési lehetőség, kiemelt ügyféltámogatás. A fizetési szoftverek az általunk támogatott rendszerekhez néhány órán belül integrálható.

WooCommerce

OpenCart

PrestaShop

Magento Commerce

Drupal Commerce

Drupal Ubercart

WooCommerce Subscription

WordPress Gravity Forms

WordPress Give

WordPress Tickera

WordPress ClassiPress

Virtuemart

Joomla HikaShop

Joomla Event Booking

Joomla JoomShopping

Joomla RSForm

Joomla Membership Pro

CS-Cart

WHMCS

Moodle

Eseti, és rendszeres adományozási rendszer

Egyedi számla-, és előlegfizetési rendszer

Egyszerű és gyors megoldás webáruház tulajdonosoknak. Az általunk biztosított fizetési szoftverek az elmúlt években már számos magyaroszági és külföldi webáruházban bizonyítottak. A szoftverek követik a webáruházak változásait, így minden esetben együttműködnek a webáruház legújabb változataival.

A szoftverek megfelelő működéshez a tárhelyen engedélyezni kell az ionCube loader 10.x, vagy magasabb változatot, és a cURL programokat. A fizetési szoftver nem minden szerver, és szoftver környezetben működik és erre Társaságunk nem is kötelezhető.

A szoftverek díja 30 perc általános terméktámogatást tartalmaz, amely emailben, vagy telefonon történik. A terméktámogatásnak nem része a szoftver telepítése, beállítása, vagy testreszabása. A további terméktámogatást 8.500 Ft / óra díjért biztosítjuk, 15 perces elszámolási egységekben számolva. A szoftverek díja egy domain néven történő felhasználásra vonatkozik. Több weboldon történő használat esetére mennyiségei kedvezményt biztosítunk.

Az online fizetési szoftverek megfelelő működéshez a tárhelyen engedélyezni kell az ionCube loader 10.x, vagy magasabb változatot, OpenSSL, és a cURL programokat. Az értékesített fizetési szoftvereket az ügyfelek igényei, és a változó működési környezetek alapján, előre meghatározott időközönként folyamatosan frissítjük. A fizetési szoftverek nem minden szerver, és szoftver környezetben működnek, és erre társaságunk nem is kötelezhető. A frissítések kiadásáról (jelenleg) külön értesítést nem küldünk. A díjmentes tesztelési időszak célja a szoftver működőképességének ellenőrzése.

-- 30 napos díjmentes tesztelési lehetőség, kiemelt ügyféltámogatás --


Kapcsolatfelvétel | Fejlesztőknek

Bankkártyás fizetés